PARA INVESTIGAR ÓS PINGÜÍNS....
A NOSA FONTE DE INSPIRACIÓN FOI A PELI DE MADAGASCAR.....
OS PEQUES DE 5 ANOS FIXEMOS ESTE PROXECTO POR PARELLAS. PRIMEIRO, NA NOSA SESIÓN DE INFORMÁTICA, BUSCAMOS NA WEB. OBSERVAMOS VARIAS IMAXES DE PINGÜÍNS E DO SEU ENTORNO. SELECCIONAMOS INFORMACIÓN E ANOTAMOS MEDIANTE PALABRAS OU IMAXES SEGUNDO O QUE ELIXA CADA PARELLA.
A CONTINUACIÓN VEREDES O PROCESO MEDIANTE AS IMAXES....
E AS SÚAS ANOTACIÓNS.....
REPETIMOS O PROCESO PERO ESTA VEZ EMPREGANDO OS FONDOS DA NOSA BIBLIO PARA COMPLETAR A NOSA INFORMACIÓN
A NOSA BÚSQUEDA QUEDOU PLASMADA NAS SEGUINTES NOTAS....
CONFIRMAMOS AS NOSAS SOSPEITAS, OS PINGÜÍNS VIVEN NA ANTÁRTIDA. NA HORA DE LER, FACEMOS A LECTURA E LOGO ILUSTRAMOS OS DATOS QUE OS NENOS CONSIDERAN MÁIS SIGNIFICATIVOS.
NA ESTACIÓN DE VERÁN APARECEN OUTROS ANIMAIS......
COMO A BALEA AZUL
ORCAS.
AQUÍ ESTÁ REPRESENTADA A ANTÁRTIDA.
PODEMOS ATOPAR PINGÜÍNS EMPERADORES E MARCONI.
ALBATROS, UNS PAXAROS QUE COMEN PEDRAS PARA FACILITAR A DIXESTIÓN.
OS NENOS DE 4 ANOS FIXERON UN MAPA MENTAL COA INFORMACIÓN QUE RECOPILARON...
COA DOCUMENTACIÓN RECOLLIDA ELABORARON UN ACRÓSTICO.
A NOSA FONTE DE INSPIRACIÓN FOI A PELI DE MADAGASCAR.....
OS PEQUES DE 5 ANOS FIXEMOS ESTE PROXECTO POR PARELLAS. PRIMEIRO, NA NOSA SESIÓN DE INFORMÁTICA, BUSCAMOS NA WEB. OBSERVAMOS VARIAS IMAXES DE PINGÜÍNS E DO SEU ENTORNO. SELECCIONAMOS INFORMACIÓN E ANOTAMOS MEDIANTE PALABRAS OU IMAXES SEGUNDO O QUE ELIXA CADA PARELLA.
A CONTINUACIÓN VEREDES O PROCESO MEDIANTE AS IMAXES....
E AS SÚAS ANOTACIÓNS.....
REPETIMOS O PROCESO PERO ESTA VEZ EMPREGANDO OS FONDOS DA NOSA BIBLIO PARA COMPLETAR A NOSA INFORMACIÓN
A NOSA BÚSQUEDA QUEDOU PLASMADA NAS SEGUINTES NOTAS....
O NOSO PROXECTO COMPLÉTASE COA INFORMACIÓN QUE OS NENOS ATOPARON NUN LIBRO DA NOSA BIBLIO DE AULA.
NA ESTACIÓN DE VERÁN APARECEN OUTROS ANIMAIS......
COMO A BALEA AZUL
ORCAS.
AQUÍ ESTÁ REPRESENTADA A ANTÁRTIDA.
PODEMOS ATOPAR PINGÜÍNS EMPERADORES E MARCONI.
ALBATROS, UNS PAXAROS QUE COMEN PEDRAS PARA FACILITAR A DIXESTIÓN.
OS NENOS DE 4 ANOS FIXERON UN MAPA MENTAL COA INFORMACIÓN QUE RECOPILARON...
INDIVIDUALMENTE OS NENOS ELABORARON O SEU MAPA MENTAL.
AS FAMILIAS TAMÉN PARTICIPARON A TRAVÉS DO LIBRO VIAXEIRO. COA APORTACIÓN DE INFORMACIÓN QUE LLE PEDÍAMOS EN CADA CASO.
........................................................................................................................................................................
OS
ALUMNOS DE 2º, DESPOIS DO VISIONADO DA PELI DE SPIRIT QUIXERON
AFONDAR NO TEMA DOS CABALOS PARA O QUE TAMÉN EMPREGARON OS FONDOS DA
BIBLIO PARA DOCUMENTARSE.
COA DOCUMENTACIÓN RECOLLIDA ELABORARON UN ACRÓSTICO.
Comen
palla ou herba
Animais
mamíferos son
Boa
colección temos na clase
Animais
cuadrúpedos son
Lle
chaman potros as súas crías
O
seu
pelo é longo,suave e de distintas cores
Son
veloces,áxiles e fieis
.................................................................................................................................................................
OS ALUMNOS DE 6º DE E.P. ELABORARON UN PROXECTO COOPERATIVO DE INVESTIGACIÓN SOBRE O UNIVERSO.
.................................................................................................................................................................
OS ALUMNOS DE 6º DE E.P. ELABORARON UN PROXECTO COOPERATIVO DE INVESTIGACIÓN SOBRE O UNIVERSO.
Comentarios
Publicar un comentario