E A CHEGADA DOS NOSOS COMPAÑEIROS DE PROXECTO PIENSA, CREA ...ACCIÓN!!! TAMÉN. IMOS A COMPARTIR ESTE ANO O NOSO MAGOSTO CON ELES XA QUE É UNHA FESTA TRADICIONAL DA NOSA TERRA.... OS NENOS DE INFANTIL DECIDIMOS INFORMARNOS SOBRE O FROITO PROTAGONISTA DO MAGOSTO.
DESPOIS DE DESCUBRIR QUE NO NOSO PATIO TEMOS DOUS EXEMPLARES DESTA ÁRBORE, FOTOGRAFIAMOS....
TOMAMOS BOA NOTA DE ALGUNHA PISTA QUE NOS APORTA ESTA ÁRBORE: AS FOLLAS CON FORMA DE SERRA, OS OURIZOS E A PROPIA CASTAÑA.... CON ESTAS IDEAS TAN CLARAS, COMEZAMOS A BUSCAR MÁIS INFORMACIÓN NA NOSA BIBLIO.
OS NENOS SE DIRIXEN A SECCIÓN DE NATUREZA....
DESCUBREN LIBROS DE ÁRBORES E COMEZAN A BUSCAR...
DESPOIS DE REPASAR VARIOS LIBROS, OS NENOS SORPRÉNDENSE Ó ATOPAR...
NA IMAXE APARECE O MESMO QUE FOTOGRAFIARON NO PATIO E RECOÑECEN QUE SE TRATA DO CASTIÑEIRO.
A NOSA SESIÓN NA BIBLIO TERMINA PERO DECIDIMOS LEVAR OS LIBROS QUE CONSIDERAMOS OPORTUNOS, PARA VOLVER OLLAR NA CLASE CON CALMA E FACER COMENTARIOS Ó RESPETO.
NA AULA OS COLOCAMOS NUN LUGAR ACCESIBLE E NA HORA DE LER COMPLETAMOS A NOSA BÚSQUEDA...
EMPREGAN OS MARCAPÁXINAS PARA MARCAR ONDE SE ATOPA A INFORMACIÓN QUE NECESITAMOS...
SON VARIOS OS TEXTOS QUE ATOPARON.....
ATA CAERON NAS SÚAS MANS UNS LIBROS MOI ESPECIAIS...
DOUS EXEMPLARES QUE NOS DAN INFORMACIÓN DOS MONTES NA NOSA COMARCA DE CANGAS, AMPLIANDO ASÍ OS COÑECEMENTOS SOBRE O NOSO PROXECTO SOBRE OS ESPAZOS NATURAIS DA NOSA VILA.
MOI DISPOSTOS NA HORA DE LER, DAMOS LECTURA DE FORMA BREVE OS TEXTOS QUE ATOPARON......
Ó REMATE, ENTRE TODOS INTENTAMOS RECOPILAR OS DATOS MÁIS SIGNIFICATIVOS. DATOS QUE ESTAMOS A TRABALLAR PARA EXPOÑER A MODO DE GUÍA PARA OS NOSOS COMPAÑEIROS DE PROXECTO DE MAGÁN E BORDILS.
DESPOIS DE DESCUBRIR QUE NO NOSO PATIO TEMOS DOUS EXEMPLARES DESTA ÁRBORE, FOTOGRAFIAMOS....
TOMAMOS BOA NOTA DE ALGUNHA PISTA QUE NOS APORTA ESTA ÁRBORE: AS FOLLAS CON FORMA DE SERRA, OS OURIZOS E A PROPIA CASTAÑA.... CON ESTAS IDEAS TAN CLARAS, COMEZAMOS A BUSCAR MÁIS INFORMACIÓN NA NOSA BIBLIO.
OS NENOS SE DIRIXEN A SECCIÓN DE NATUREZA....
DESCUBREN LIBROS DE ÁRBORES E COMEZAN A BUSCAR...
DESPOIS DE REPASAR VARIOS LIBROS, OS NENOS SORPRÉNDENSE Ó ATOPAR...
NA IMAXE APARECE O MESMO QUE FOTOGRAFIARON NO PATIO E RECOÑECEN QUE SE TRATA DO CASTIÑEIRO.
A NOSA SESIÓN NA BIBLIO TERMINA PERO DECIDIMOS LEVAR OS LIBROS QUE CONSIDERAMOS OPORTUNOS, PARA VOLVER OLLAR NA CLASE CON CALMA E FACER COMENTARIOS Ó RESPETO.
NA AULA OS COLOCAMOS NUN LUGAR ACCESIBLE E NA HORA DE LER COMPLETAMOS A NOSA BÚSQUEDA...
EMPREGAN OS MARCAPÁXINAS PARA MARCAR ONDE SE ATOPA A INFORMACIÓN QUE NECESITAMOS...
SON VARIOS OS TEXTOS QUE ATOPARON.....
ATA CAERON NAS SÚAS MANS UNS LIBROS MOI ESPECIAIS...
DOUS EXEMPLARES QUE NOS DAN INFORMACIÓN DOS MONTES NA NOSA COMARCA DE CANGAS, AMPLIANDO ASÍ OS COÑECEMENTOS SOBRE O NOSO PROXECTO SOBRE OS ESPAZOS NATURAIS DA NOSA VILA.
MOI DISPOSTOS NA HORA DE LER, DAMOS LECTURA DE FORMA BREVE OS TEXTOS QUE ATOPARON......
Ó REMATE, ENTRE TODOS INTENTAMOS RECOPILAR OS DATOS MÁIS SIGNIFICATIVOS. DATOS QUE ESTAMOS A TRABALLAR PARA EXPOÑER A MODO DE GUÍA PARA OS NOSOS COMPAÑEIROS DE PROXECTO DE MAGÁN E BORDILS.
UNHA PEQUENA MOSTRA DA NOSA EXPOSICIÓN QUE A FIXEMOS CONXUNTA COS DEMÁIS NENOS DO COLE.
Comentarios
Publicar un comentario