Saltar ao contido principal

SEMANA DO DÍA DO LIBRO: " QUERIDO AMIGO CERVANTES".

NESTA OCASIÓN QUIXEMOS ADICARLLO A CERVANTES E A SÚA GRAN OBRA DE CABALLERÍAS.................................................................................................................................







 1. CINE NA BIBLIO PARA VER CAPÍTULOS DE Dº QUIJOTE





 2. DEBUXAMOS A CERVANTES.




 3. ELABORAMOS MARCAPÁXINAS. RONI, CERVANTES E SHAKESPEARE.



 4. POEMA A Dº QUIJOTE.
 5. RECITAL DE POEMAS VARIADOS .


6. PARA FACERNOS XIGANTES NA BIBLIO, INVESTIGAMOS E RECOLLEMOS INFORMACIÓN........

COUSAS DE D. QUIJOTE:


  • O SEU VERDADEIRO NOME É ALONSO QUIJANO.
  • VOLVEUSE TOLO DE TANTO LER E POUCO DURMIR.
  • PENSABA QUE TODO O QUE LÍA ERA VERDADE.
  • VIVÍA COA SÚA AMA E A SÚA SOBRIÑA
  • ESTABA MOI FRACO.
  • QUERÍA SER CABALEIRO E VIVIR AVENTURAS.
  • VESTÍA UNHA ARMADURA VELLA, ERA A DOS SEUS BISAVÓS.
  • AO SEU CABALO, QUE ESTABA MOI FRACO, PÚXOLLE DE NOME ROCINANTE.
  • TIÑA UN GALGO PARA IR DE CAZA, TAMÉN ESTABA FRACO.
  • O VERDADEIRO NOME DA SÚA AMADA DULCINEA ERA ALDONZA LORENZO.
  • TIÑA UN ESCUDEIRO CHAMADO SANCHO PANZA, ESTABA GORDO.
  • AS SÚAS AVENTURAS ERAN MOI DIVERTIDAS.
  • PENSOU QUE OS MUÍÑOS DE VENTO ERAN XIGANTES E LOITOU CON ELES.
  • PENSOU QUE UNHA BACÍA ERA O “YELMO DE MAMBRINO”
  • SOLTOU AOS ENCADEADOS QUE ÍAN REMAR ÁS GALERAS E DÍXOLLES QUE FORAN AO TOBOSO DICIRLLE A DULCINEA QUE ERA A DAMA MÁIS FERMOSA.
  • ESTABA DURMINDO NUNHA VENTA E PELEXOU COS COIROS DE VIÑO PENSANDO QUE ERAN XIGANTES.
  • LOITOU CONTRA O CABALEIRO DOS ESPELLOS.
  • O ESCUDEIRO DO CABALEIRO DOS ESPELLOS LEVABA UN NARIZ POSTIZO.




TAMÉN INVESTIGARON COAS FAMILIAS....

DON MIGUEL DE CERVANTES É O AUTOR DA NOVELA “EL INGENIOSO HIDALGO DON QUIJOTE DE LA MANCHA”
NACEU EN ALCALÁ DE HENARES (MADRID) NO ANO 1547. FOI SOLDADO E PARTICIPOU NA BATALLA DE LEPANTO E FERÍRONO NUNHA MAN POR ISO LLE CHAMARON “MANCO DE LEPANTO”
PASOU CINCO ANOS NA CADEA, INTENTOU ESCAPARSE CATRO VECES.
ESCRIBIU O QUIJOTE SÓ CUNHA MAN.
TAMÉN ESCRIBIU NOVELAS, POESÍA E TEATRO.
ALGUNHAS DAS SÚAS OBRAS:
  • RINCONETE E CORTADILLO
  • LA GITANILLA
  • LA ILUSTRE FREGONA
CASOU CON CATALINA DE SALAZAR.
MORREU EN MADRIS O DÍA 23 DE ABRIL DO ANO 1616. AGORA O 23 DE ABRIL É O DÍA DO LIBRO PORQUE TAMÉN MORREU OUTRO ESCRITOR IMPORTANTE.


7. LECTURA COLECTIVA DA OBRA DE CERVANTES.





Comentarios

Publicacións populares deste blog

A nosa Biblio de Aula

 Na aula de 1º, contamos cun espazo propio  adicado aos libros e contos. Un ambiente preparado que invita á calma, ás lecturas de maneira individual ou en grupo.  Os libros e contos da nosa Biblio de Aula proceden da Biblio de Roni. Deste xeito, dispoñemos de exemplares que imos renovando cada certo tempo para ofrecer variedade aos pequenos lectores. Ademáis hai lecturas que fan referencia a temáticas e propostas puntuais relacionadas cos  proxectos, cos intereses dos nenos e nenas.... Os nosos momentos lectores.........

PROPOSTAS DENDE O CONFINAMENTO

Neste tempo de confinamento na casa e dende as titorías intentamos propoñer aos nen@s actividades  que invitasen a creatividade, investigación, que fosen amenas e fomentasen as lecturas ...en moitos casos para compartir  tamén en familias. Unha titora de primaria, elexiu unha serie de contos para facerlle varias propostas que a continuación veredes como se desenvolveron. ERNESTO BO DÍA ( pincha neste enlace) para escoitar o audioconto.  " Ernesto queda conxelado. Imos xogar cos cambios de estado da auga: sólido, líquido e vapor  facendo un proceso na vosa casa" . A posta en marcha dos experimentos non se fixo esperar...                                                 Xeo derreténdose nunha tixola. A COCIÑA DE NOITE , de Maurice Sendak   é a seguinte proposta para poñer en marcha a nosas habilidades na cociña.    " PROPÓÑOVOS QUE CADA UN DE VÓS ELABOREDES, COA AXUDA DE PAPI E/OU MAMI, UN MENÚ EQUILIBRADO ONDE TEÑA QUE HABER ALGÚN PROCESO DE COCCIÓN (NA

FACENDO CAMIÑOS

No primero obradoiro de arte partimos da dramatización da historia da curtametraxe "Rita et cocodrile" (FIC Bueu 2019). Durante o proceso os nenos/as vivenciaron  e crearon liñas e camiños con diferentes materiais, finalizando coa elaboración dunha obra colectiva da corrente artística contemporánea Land-Art. Foi un agasallo dos nenos/as para os seus familiares que se elaborou e permaneceu, ata a intervención dos sucesivos grupos, no recentemente creado ESPAZO PARA FAMILIAS .