Saltar ao contido principal

EDUCACIÓN DOCUMENTAL

PARA INVESTIGAR ÓS PINGÜÍNS....
A NOSA FONTE DE INSPIRACIÓN FOI A PELI DE MADAGASCAR.....

OS PEQUES DE 5 ANOS FIXEMOS ESTE PROXECTO POR PARELLAS. PRIMEIRO, NA NOSA SESIÓN DE INFORMÁTICA, BUSCAMOS NA WEB. OBSERVAMOS VARIAS IMAXES DE PINGÜÍNS E DO SEU ENTORNO. SELECCIONAMOS INFORMACIÓN E ANOTAMOS MEDIANTE PALABRAS OU IMAXES SEGUNDO O QUE ELIXA CADA PARELLA.

A CONTINUACIÓN VEREDES O PROCESO MEDIANTE AS IMAXES....


E AS SÚAS ANOTACIÓNS.....



















REPETIMOS O PROCESO PERO ESTA VEZ EMPREGANDO OS FONDOS DA NOSA BIBLIO PARA COMPLETAR A NOSA INFORMACIÓN














A NOSA BÚSQUEDA QUEDOU PLASMADA NAS SEGUINTES NOTAS....



 

O NOSO PROXECTO COMPLÉTASE COA INFORMACIÓN  QUE OS NENOS ATOPARON NUN LIBRO DA NOSA BIBLIO DE AULA.


CONFIRMAMOS AS NOSAS SOSPEITAS, OS PINGÜÍNS VIVEN NA ANTÁRTIDA. NA HORA DE LER, FACEMOS A LECTURA E LOGO ILUSTRAMOS OS DATOS QUE OS NENOS CONSIDERAN MÁIS SIGNIFICATIVOS.


NA ESTACIÓN DE VERÁN APARECEN OUTROS ANIMAIS......
COMO A BALEA AZUL










ORCAS.






AQUÍ ESTÁ REPRESENTADA A ANTÁRTIDA.






PODEMOS ATOPAR PINGÜÍNS EMPERADORES E MARCONI.















 ALBATROS, UNS PAXAROS QUE COMEN PEDRAS PARA FACILITAR A DIXESTIÓN.











OS NENOS DE 4 ANOS FIXERON UN MAPA MENTAL COA INFORMACIÓN QUE RECOPILARON...



INDIVIDUALMENTE OS NENOS ELABORARON O SEU MAPA MENTAL.




AS FAMILIAS TAMÉN PARTICIPARON A TRAVÉS DO LIBRO VIAXEIRO. COA APORTACIÓN DE INFORMACIÓN QUE LLE PEDÍAMOS EN CADA  CASO.




........................................................................................................................................................................

OS ALUMNOS DE 2º, DESPOIS DO VISIONADO DA PELI DE SPIRIT QUIXERON AFONDAR NO TEMA DOS CABALOS PARA O QUE TAMÉN EMPREGARON OS FONDOS DA BIBLIO PARA DOCUMENTARSE. 



 







COA DOCUMENTACIÓN RECOLLIDA ELABORARON UN ACRÓSTICO.



Comen palla ou herba
Animais mamíferos son
Boa colección temos na clase
Animais cuadrúpedos son
Lle chaman potros as súas crías
O seu pelo é longo,suave e de distintas cores
Son veloces,áxiles e fieis
.................................................................................................................................................................
OS ALUMNOS DE 6º DE E.P. ELABORARON UN PROXECTO COOPERATIVO DE INVESTIGACIÓN SOBRE O UNIVERSO.




Comentarios

Publicacións populares deste blog

A nosa Biblio de Aula

 Na aula de 1º, contamos cun espazo propio  adicado aos libros e contos. Un ambiente preparado que invita á calma, ás lecturas de maneira individual ou en grupo.  Os libros e contos da nosa Biblio de Aula proceden da Biblio de Roni. Deste xeito, dispoñemos de exemplares que imos renovando cada certo tempo para ofrecer variedade aos pequenos lectores. Ademáis hai lecturas que fan referencia a temáticas e propostas puntuais relacionadas cos  proxectos, cos intereses dos nenos e nenas.... Os nosos momentos lectores.........

PROPOSTAS DENDE O CONFINAMENTO

Neste tempo de confinamento na casa e dende as titorías intentamos propoñer aos nen@s actividades  que invitasen a creatividade, investigación, que fosen amenas e fomentasen as lecturas ...en moitos casos para compartir  tamén en familias. Unha titora de primaria, elexiu unha serie de contos para facerlle varias propostas que a continuación veredes como se desenvolveron. ERNESTO BO DÍA ( pincha neste enlace) para escoitar o audioconto.  " Ernesto queda conxelado. Imos xogar cos cambios de estado da auga: sólido, líquido e vapor  facendo un proceso na vosa casa" . A posta en marcha dos experimentos non se fixo esperar...                                                 Xeo derreténdose nunha tixola. A COCIÑA DE NOITE , de Maurice Sendak   é a seguinte proposta para poñer en marcha a nosas habilidades na cociña.    " PROPÓÑOVOS QUE CADA UN DE VÓS ELABOREDES, COA AXUDA DE PAPI E/OU MAMI, UN MENÚ EQUILIBRADO ONDE TEÑA QUE HABER ALGÚN PROCESO DE COCCIÓN (NA

FACENDO CAMIÑOS

No primero obradoiro de arte partimos da dramatización da historia da curtametraxe "Rita et cocodrile" (FIC Bueu 2019). Durante o proceso os nenos/as vivenciaron  e crearon liñas e camiños con diferentes materiais, finalizando coa elaboración dunha obra colectiva da corrente artística contemporánea Land-Art. Foi un agasallo dos nenos/as para os seus familiares que se elaborou e permaneceu, ata a intervención dos sucesivos grupos, no recentemente creado ESPAZO PARA FAMILIAS .